Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Επιστροφή απ' του χουριό.


Η Άλλη -Μωρή Μία ακόμα να γυρίσεις;

Η Μία -Πριν λίγο μπήκα σπίτι μωρή καρακαλτάκω! (ούτε που ξέρω τι σημείνει αυτό)
Η Άλλη -Θα αφήσεις τα κόκαλά σου εκεί πάνω στο τέλος. Αααα, οκ.
Η Μία -Χαχαχαχαχαχα Αύριο κοτέιλ. Δουλεύεις το ξέρω, αλλά δεν πειράζει.
Η Άλλη -Μ Ο Υ Ν Ι .
Η Μία -Θα έρθω να κάτσω έξω από το μπαρ, εγώ θα πίνω, εσύ θα δουλεύεις. Θα είμαστε μια χαρούμενη παρέα, θα είμαστε!
Η Άλλη -Βρε άι στο διάολο. Θα πιω κι εγώ και to hell! Screw them!
Η Μία -Μη συγχύζεσαι τζόγια μου, θα γεράσεις γρήγορα!
Η Άλλη -Απαιτώ να σου έρθει η εμπνευση! Ξαναδιάβασε το γράμμα!
Η Μία -Θα μπω να κάνω ένα μπάνιο. Θα ηρεμήξω. Όλα θα γίνουν.
Η Άλλη -Βρομίλω!
Η Μία -Μη σε πω θα πιω και ένα δίφυλλο να γουστάρουμε. Χαχαχαχαχα
Η Άλλη -Alrighty, εγώ εδώ θα 'μαι. (Απειλητικός τόνος)
Η Μία -Βρε ουστ.
Η Άλλη -Εκεί να δεις έμπνευση, με το δίφυλλο. Καπνίζω εντομεταξύ κάτι βιολογικά τσιγάρα και έχω γκαγκανιάσει!
Η Μία -Τι βιολογικά τσιγάρα μωρή;
Η Άλλη -Κάτι Αμερικάνικα.
Η Μία -Δεν πάτε καλά εσείς οι μπουρζουαζοί! Φέρε μου ένα αύριο να σιχαθώ!
Η Άλλη -Με μάτιασες σιχαμένη κάμπια, μου ήρθε περίοδος και δεν πήγα παραλία! Έχω μαστουρώσει από τα Xefor !
Η Μία -Χαχαχαχαχαχα Εγώ σε φταίω; Άνοιγε κανένα ημερολόγιο σαφρακιασμένη μάγισσα να βλέπεις αν σε πέρνει, μου θες και παραλίες τρομάρα σου! Xefor λέγονται τα βιολογικά;
Η Άλλη -Xefor είναι τα σπασμολυτικά για τον πόνο! Ηλίθια!
Η Μία -Χαχαχαχαχαχα
Η Άλλη -Όλο αυτό c/p τώρα. Βλέπεις οτι μαζί μου έχεις έμπνευση; Είμαι η μούσα σου!
Η Μία -Η μούτζα μου είσαι. ΝΑ!
Η Άλλη -Θα σου ανταπέδιδα... Αλλά επειδή μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις θα σου ξηγήσω το όνειρο αύριο. Χαβούζα ε χαβούζα.
Η Μία -Βρε άιντε απο κει χάμω κολεόπτερο! Χωρίς το όπτερο!
Η Άλλη -Το άναψες βλέπω το 8φυλλο ήδη.
Η Μία -Είσαι η μούτζα μου είπαμε, τι να κλάσουν τα πεντάφυλλα.
Η Άλλη -Σωστά είσαι εκ γεννετής μαστουρωμένη. Παράληψης μου.
Η Μία -Απ' την πολύ έμπνευση με έπιασε κατούρημα. Της θειάς σου το βερύκοκο.
Η Άλλη -Να πλένεις το στόμα σου με Stoli Cranberries όταν μιλάς για το σόι μου. Σαλαμούρα.
Η Μία - Μου έμαθες και τη Stoli τρομάρα σου. Είχατε και στο χωριό σου Stoli;
Η Άλλη -Ναι... Δεν θυμάσαι που σας έφερα να δοκιμάσετε στο διπλανό χωριό και σας έκανε τόσο εντύπωση που κάνατε γιορτή στο όνομα μου...
Η Μία -Της αγίας σαύρας, ναι!
Η Άλλη -Ε ναι.... στη ζούγκλα αφού μένεις.
Η Μία -Το αφού στο τέλος να το βάζεις μωρή! Μάθε Ελληνικά!
Η Άλλη -Αυτά που μιλάτε στο χωριό σου είναι διάλεκτος! Πόσες φορές θα στο πω μωρή κοκκινομάλλα Βουλγάρα;
Η Μία -Είσαι τέρμα αγεωγράφητη για αυτό σε συμπωνώ! Θα σου φέρω χάρτη αύριο για να διορθώσεις τη βρισιά σου. Μπαχαχαχαχα
Η Άλλη -Μπα που να καταπιείς το σάλιο σου και να πνιγείς! Κατούρησες; Γιατί το είχα και ένα άγχος.
Η Μία -καιεγώσαγαπώκαιαςείσαικσινή. Πάωναμαςανεβάσωαφούκάνωτσιγάρο. Κατουρισα.
Η Άλλη -Φάιν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου