Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Η Άλλη είπε τον τίτλο αλλά τον ξέχασα. Ήταν πολύ αστείος όμως σας το υπόσχομαι!


Η Άλλη
Μη σκουντάς μωρή λουλουδού, είμαι και με την πλατφόρμα. Θα πέσω

Η Μία
Σ'αυτό ελπίζω!

Η Άλλη
Να σ' ενημερώσω τότες πως θα μείνω ανάπηρη και έχω κάνει συμβολαιογραφικό έντυπο στο οποίο καταθέτω ξεκάθαρα πως θα πάρεις την τεράστια και ανυπολόγιστη κληρονομιά μου μονάχα αν με κουράρεις και μένεις μαζί μου. γουελκαμ του χελ.δε παιλοτ γουισις γιου ε πλεσαντ φλαιτ.

Η Μία
Σιγά την περιουσία μωρή. Ένα βρακί έχεις!

Η Άλλη
Και μη μου τη μπαίνεις πολύ πολύ γιατί θα κάνω μπλογκ με τίτλο “το μουνάκι της C.... B..... T.... aka Μία (επεξήγηση στο τέλος του ποστ)
Ένα βρακί με ομόλογα και μετοχές. Καθώς και τίτλους ακινήτων.

Η Μία
χαχαχαχαχαχαχαχ κάνε ότι θες αρκεί να γράψεις σωστά το όνομά μου. Συ είπας. Δε πα να κουράρω καμια μπαμπόγρια καλύτερα με βίλες. Οι μετοχές πέφτουν σαν φωτοβολίδες.

Η Άλλη
Α μωρή γκόλντεν γκερλ. Επειδή μεγάλωσες στο δρομάκι δίπλα στη Σοφοκλέους πουλώντας χαρτομάντηλα και λεμονάδες δε σημαίνει και τίποτα.

Η Μία
Δεν ήθελα να το αναφέρω αλλά οι λεμονάδες που σου φέρνω είναι δώρο της γάτας μου. Ξες εσύ.

Η Άλλη
Ξέρω που μένεις. Έχω ένα μπιτόνι βενζίνη. Ζίππο να φαν και οι κότες. Ξέρω ποια ώρα approximately τρέχει το σαλάκι και οδεύεις προς τον τρίτο ύπνο. Θες να πω σε κάποιον οτι τον αγαπάς και να προσέχει τα παιδιά;

Η Μία
Στη δική μου συμβολαιογραφική πράξη σ' αφήνω τα παιδιά. Άντε βρε!

Η Άλλη
Ωραία. Ξέρω και παραμύθια... “Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας Βασιλιάς που τον λέγανε Ηρώδη...”

Η Μία
Τέτοια σου 'λεγε η μάνα σου μωρή και βγήκες μέσα στα ψυχολογικά;

Η Άλλη
Αφού μωρή η μάνα σου ήταν η νταντά μου. Αυτά που έλεγε σε μένα έλεγε και σε σένα.

Η Μία
Λοιπόν μάθημα. Κτητικές αντωνυμίες. μου= δικό μου. σου = δικό σου. μάνα ΣΟΥ! η νταντά είναι άλλου παππά ευαγγέλιο.
Αύριο θα μάθουμε το ρήμα: γαμίεσαι!
Η Άλλη
Αυτό σου λέω. Η δικιά σου η μάνα με ντάντευε και μου τα έλεγε αυτά. Αλλά είναι και που καθάριζεσ από μικρή τουαλέτες και απ τη χλωρίνη έχεις νταντανιάσει καημένο μου.

Η Μία
χαχαχαχα αποφάσισε χρυσή μου, είμαι το κοριτσάκι με τα σπίρτα και τις λεμονάδες ή η καθαρίστρια τσι καλλιόπης μη χέσω; Πάλι με ΄σενα με μπερδεύεις μου φαίνετε!

Η Άλλη
Είναι που μεγάλωσες σε πολλές ανάδοχες οικογένειες και άλλαζες περιβάλλον συνεχώς. Αλλά όταν σε φέρανε σαν ψυχοκόρη στο σπίτι, ο ψυχίατρος είπε να μη στο θυμίζουμε.

Η Μία
χαχαχαχαχ Ποιά είμαι ρε ποούστη, η Χάιντι των Άλπεων είμαι;

Η Άλλη
Όχι εσύ έχεις πιο εκνευριστική φωνή.

Η Μία
Μανάρι μου αύριο όλο το βράδυ θα με έχεις δίπλα σου στο μπαρ να πίνω και να μιλάω. Ετοιμάσου!

Η Άλλη
Κάπως έτσι θα ξεκινήσει η ιστορία του πως κατάντησα αλκοολική, όταν πάω στην Τατιάνα πλάτη, αλλοιωμένη φωνή και δεν θα έχω και καλή επιστροφή...

Η Μία
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα εντάξει δεν θα σχολιάσω το κάθετί σ' αυτή την πρόταση, θα κάνω φόκους στο πιο σημαντικό.
Τώρα μωρή θα γίνεις αλκοολική;;; Που η Stolichnaya σε έχει στους χορηγούς της!

Η Άλλη
Τα σκατα μου να φας!ζηλευεις που μαι ροουλ μονδέλα για τις απανταχού ημικαμμενες-στο γκριλ,με αερα-.Πουλάω μωρή χρυσόμυγα πουλάω.

Προσεχε.βλεπω δεκατη εντολη.

Η Μία
Έχω να πω δύο πράγματα

Η Άλλη
Ξεκινα θα σου παρει λιγο χρονο αλλα μην απογοητευεσαι.

Η Μία
1.

2. καμένες με ένα μ.

Η Άλλη
σσσσσιιιιχχχχαααμμμμεεεενννννηηηηηη εεειιιισσσσαιιιιιιι.

Η Μία
καιεγώσαγαπώ!

Η Άλλη
Το ξερω και το χω παρει πανω μου.



Η Μία



Η Άλλη (δεκαοχτώ λεπτά αργότερα)
Εγω ειμαι η μαρια χουακινα κι εσυ ο Σιρίλο.


Η Μία
Και οι δικές μου απαντήσεις θα ήταν τόσο γαμάτες αν τις σκεφτόμουν δεκαοχτώ λεπτά πριν τις ποστάρω. βούρλο!

Η Άλλη
έχω και τις απαντητικες επιστολες για το φαν κλαμπ.αλλα που να καταλαβεις εσυ ασημαντο αναπηρο μυρμήγκι.


Επεξήγηση σχετικά με το μουνάκι μου (χα)  Η Άλλη με απειλούσε αναφερόμενη σε ΑΥΤΟ το υπερθεϊκό μπλογκ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου